Järvsö hemma

Det svider att missa kvällen match.

 

Tyvärr så måste jag göra alla Järvsöspelare besvikna, jag spelar inte. Vem skall vi nu åka runt och reta tänker ni…? Hör av er till mig så skall ni få tips om vem mer som är lättretad, men det kostar en ”tjuga”.

 

Mycket bra träning igår, första femman såg riktigt heta ut. Måste berott på att dom fått förstärkning på backsidan.

 

Järvsö kommer till Hällåsen med en seger mot Norrsundet i bagaget, måste ha varit skönt för dom då jag förstått att det varit en del turbulens i klubben den senaste tiden.

 

Det är en mycket viktig match för oss ikväll, dels har vi revansch att kräva på Järvsö efter sudden torsken där sist, men också viktigt med 3 pinnar för att om möjligt hänga på i jakten på en fjärde plats som skulle innebära minst 2st kvalmatcher.

 

Lycka till boys!


Kommentarer
Postat av: Olle i Vassen

Lindefallet har fått förstärkning an en fd HHC spelara genom Daniel Sandgren. http://www.eliteprospects.com/player.php?player=573

2011-01-12 @ 11:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0