Sorry

Det har gått lite trögt nu…

 

Det har varit lite si så där med uppdateringar så här i slutet av säsongen, men kommer skruva upp tempot inför S/L och Hudiks kvalresa.

 

Jag skall också be att få bikta mig. Förlåt mig kära fader ty jag har syndat… Igår var jag på Bandy, ja ni läste rätt. Grabbarna på isplätten bredvid ishallen hade tydligen en match som mina kära barn ville se, och för att inte någon stackare med krokig klubba skulle försöka värva över dom så kände jag mig tvungen att följa.

 

Hur det slutade? Vet inte, man ser ju för f_n inte bollj_veln. Men läste i tidningen att dom vann.

 

Måste även bekänna en sak till, jag hoppades verkligen att Bollnäs skulle orka stå emot Huge igår, hade varit riktigt kula att se ett riktigt hälsinge derby i kvalet. Men tyvärr så rasade det för Bollnäs på alla plan igår. Läs reportage på HelaHälsingland

 

Sitter och tittar på laguppställningarna som börjar ramla in på företagshockeyn, och än så länge så sätter jag min ”tjuga” på Länsförsäkringar. En liten varning för att Hudik fortfarande kan vara inblandade i kval då…

 

Avslutar detta med att synda igen, inget större fan av Hammarby men detta event skulle fler föreningar ta efter. Skapligt tryck i en div3 match. Nästan som en tisdagskväll i Hedesunda…

 

Och för att inte höja Bajen allt för mycket till skyarna. Säger bara WTF!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0