Kval resultat

Bollnäs höll för trycket och Lindefallet föll med flaggan i topp.

 

BollnäsStrömsbro 5-2

Enligt hemsidan så gör Bollnäs säsongens bästa match, och som vanligt var det första linan med L-G, Jens Eriksson och Erik Källänge som skapade mest. Jag blir föga förvånad när jag ser att Strömsbro tappade humöret på slutet. Lyckas Bollnäs hålla tätt i ett par perioder nere i Gävle på tisdag så tror jag faktiskt att dom grejar det. Får inte Strömsbro ett tidigt mål så kommer dom att tappa tålamodet och bli griniga, och då vinner Bollnäs.

 

LindefalletHuge 2-3

Ja här höll man på att få käka upp sitt tips. Denna match hade tydligen lika väl kunnat vara en hemma seger. Synd att inte Lindefallet fick med sig en vinst för nu blir det tufft, tror inte Huge har torskat en enda match än så länge i år… Se reportage på HH


Kommentarer
Postat av: Rolinder

Resultatet LSK-Huge blev 2-3. Och det ska Huge vara enormt nöjda med. Hemmalaget bränner chanser på löpande band, och lyckas på något vis trassla till det bakåt. Jag tror inte alls att det är kört, även om Huge självklart är bättre hemma. 4-3 seger därnere skulle smaka fint! :)

2011-02-13 @ 16:24:08
Postat av: Admin

Ooops tryckfelsnisse, tur att man jobbar interaktivt! Hoppas att dom kan rubba dom där nere, men jag har spelat mot dom där i år och det blir tufft kan jag lova...

2011-02-13 @ 16:32:20
URL: http://sasongentioelva.blogg.se/
Postat av: Olle i Vassen

Bara att ladda om nu LSK...Hejja Hejja....

2011-02-13 @ 18:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0