Fredags kval

Det blir en kvalfylld fredag.

 

Bollnäs tar emot Strömsbro hemma på Sävstås, man har torskat bägge matcherna i år, första matchen förlorade man stort borta med 10-4. Hemma blev det jämnare, en målrik match som man tillslut förlorade med 7-6.

 

Ikväll tror jag Bollnäs vinner, får man bara ordning på defensiven så kan det gå…

 

Mitt tips: 6-4

 

Eftersom Lindefallet slarvade bort 2 poäng i Hedesunda så får man alltså möte Huge, och tyvärr så måste jag väl säga att jag inte tror dom kommer att ha mycket att säga till om vare sig hemma på Mulle Meck eller på bortaplan… Huge har alldeles för bred och tung trupp och dom sätter mycket hård press över hela banan.

 

Det som kan ställa till det för Huge är vädrets makter, och dom kan man ju inte lita på…

 

Mitt tips: 3-8

 

Lycka till, och hoppas att det blir mycket folk på bägge matcherna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0