Vinst!

Skönt med en vinst.

 

Ok skönt med en vinst, men jag kan väl konstatera att det inte direkt gynnar min spelstil att spela med 8 stygn i ansiktet. Åkte mest runt och var grinig(inget nytt iof) och skyddade hakan… Men å andra sidan så lyckades jag väl reta upp en och annan Järvsö spelare också så helt bortkastat var det kanske inte.

 

Matchen då, jo den började med 1-0 redan efter 13 sekunder genom ”Grythunden” Wernersson. Jag tycker vi har koll på dem i stort sett hela matchen och kunde helt klart ha vunnit med betydligt fler mål om vi bara satt chanserna. Ett par individuella misstag som leder till ett par frilägen och undertecknad försökte komma med i protokollet genom att passa Järvsö till ett 2 mot 0 läge som dock Linus räddade.

 

Matchen hettade till lite på slutet efter att Järvsö inte tyckte om att Kalle gjorde ett nacksving på en kille som höll på att runda han, skönt att se känslor…

 

Retur på fredag i Järvsö, och då kommer det att bli en helt annan match. Igår hade JIK endast 11 man med sig och kommer att sälja sig mycket dyrare där uppe. Hoppas på mycket folk.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0