S/L - Häradsbygden

Komfortabel seger för S/L mot unga Häradsbygden.

 

Jag hade precis gnällt färdigt på S/L’s nr13 Robin Lindqvist, tyckte han såg trött och ointresserad ut. Då levererar han ett smörpass till Simon Östlund som trycker dit en ”one timer” i nättaket. Sen var han ju självklart inblandad i 2-0 målet också… Och sen gnällde jag inge mer…

 

S/L har en fantastiskt bra målvakt i Patrik Eriksson, lugn och följsam i allt han gör. Han borde spela högre upp än div.2.

 

Ljusne linan med Pärla-Malm-Norman visar en grym energi, snurrar, bökar och stökar och får med sig en hel del utvisningar.

 

I Häradsbygden såg jag en lirare som stack ut lite, nr20 Viktor Hedman. Vass på grillorna och bra handleder, blev dock oftast ensam i sina anfall. Häradsbygden har ett väldigt ungt lag, knappt 20 bast i medelålder på laget som var på isen.    

 

Läs utförligare reportageHelaHälsingland

 


Kommentarer
Postat av: Sebastian

jag tycker att du borde skriva lite mer om gästrikelagen i div 2 också! grym blogg annars =)

2010-10-27 @ 14:40:50
Postat av: admin

tack så mycket. Önskar också att jag hade mer tid att skriva men den finns helt enkelt inte... Men nåt inlägg lär det iaf. bli.

2010-10-28 @ 18:30:46
URL: http://sasongentioelva.blogg.se/
Postat av: Laikare

Roligt att du kommer hem,till rötterna.Du kanske ska komma och prova.Backbrist

2010-10-29 @ 06:34:54
Postat av: Admin

Jo men tackar, det hade ju varit nåt det. 105kg rundningsmärke. Nej där går det nog lite för fort för mig...

2010-10-29 @ 07:51:09
URL: http://sasongentioelva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0