Torsk

3 konstateranden från en trött back.

 

Ja, Lindefallet har ett bra lag, dom var ett par nummer för stora för oss ikväll. Vi får en jobbig start, dom får en bra. 2-0 efter ca.5min.  Mycket skridsko skickliga och stressade oss stackars backar rätt hårt… Vi torskar med 5-1, men är inte helt borta. Det är trots allt seriens förmodligen bästa lag vi möter.

 

Konstaterande nummer två, är man under 1,80 så får man tydligen backup vid oroligheter, är man över 1,80 får man klara sig själv… Men jag är inte bitter, jag brukar klara mig rätt bra själv... :-)

 

Konstaterande nummer tre, man skall inte käka ost och chilikorv när man tacklat en kille men överläppen. Det svider som faaan!

 

Tack och god natt!


Kommentarer
Postat av: nädu!

Tror du att lindefallet är seriens bästa lag är du nog helt fel ute! Dom hade även fullt lag då dom blev överkörda av sandviken och strömsbro gjorde en rejäl överkörning av bollnäs igår så, nä döär har du nog hyffsat fel, annars en mkt bra blogg må jag säga

2010-11-13 @ 10:57:09
Postat av: Admin

Jag står nog iaf på mig och tycker att Lindefallet har ett av seriens bästa lag, sen tror jag även att Sandviken, Huge och Bollnäs kommer tillhöra toppen. För Strömsbros del hänger det lite på vad dom får för folk med sig på bortamatcherna tror jag...

2010-11-13 @ 12:36:54
URL: http://sasongentioelva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0