Strömsbro matchen

Vi förlorar mot ett bättre lag.

 

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om den här matchen men det skulle inte se så bra ut tror jag...

 

Strömsbro är ett bra lag, inget att snacka om.

 

Vi håller ihop bra i 2 perioder och 10 minuter, när vi sedan inte får in pucken så faller vi lite väl långt ner i banan.

 

Siffrorna blev lite väl stora och stämmer inte helt med matchbilden.

 

Slänger in en liten video, ni får tolka det hur ni vill!!!

 

 

 

Ha en bra dag…


Kommentarer
Postat av: kjell

Hahahahha skriva hur mycket som hellst !!! va ju bara ett lag på plan ...... tror söderhamn la lite väl mycket energi på strömsbros nr 10 :)

2010-12-06 @ 16:12:16
Postat av: Admin

Njae ett lag på plan vet jag inte om jag håller med om. Ja ok dom sista tio minuterna kanske. Och iof så räckte det ju den här gången...

2010-12-06 @ 16:21:08
URL: http://sasongentioelva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0