Skutskär borta

Dags för match mot Skutskär…

 

Efter tisdagens mycket sköna vinst så hoppar vi idag ombord på bussen för färd mot Skutskär. Om vi tittar bakåt i tiden så har vi aldrig vunnit mot Skutskär, så det är väl läge i kväll då.

 

Tyvärr så har vi ju än en gång en relativt lång frånvarolista, med diverse olika anledningar de flesta helt godkända vissa aningen difusa, döm själva det har jag gjort…

 

Apropå frånvaro, här följer lista med en rad olika anledningar som är vardag för en tränare i div3.

 

·         Sjukdom

·         ”VABB”

·         Firmafest/bandymatch

·         Jobb

·         Byte av handbroms vajer

·         Flytt åt mormors kompis

·         Måste sova…

·         Utlandsresa

·         Fjäll semester

·         Födelsedags fest både sin egen och alla de märkliga personer

·         Skada

 

Notera att jag med detta inte försöker trycka på någon speciell person, jag har själv använt ungefär hälften av ovan nämnda anledningar. Jag visar bara att det inte är så lätt för våra stackars tränare att få någon kontinuitet i våra divisioner…

 

Och våran förening är inte på något vis olik någon annan i de lägre divisionerna i hockeysverige…

 

Kör försiktigt…


Kommentarer
Postat av: ...

Ni lär inte vinna ikväll heller mot Skutskär;)

2010-12-10 @ 14:11:15
Postat av: Admin

Den som lever får se, vi skall iaf spela om det.

2010-12-10 @ 15:16:41
URL: http://sasongentioelva.blogg.se/
Postat av: ......

Absolut;)Bra blogg lär jag säga:)

2010-12-10 @ 16:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0