Gameday

Strömsbro hemma.

 

Då var det dags att ta emot Strömsbro hemma på Hällåsen. Strömsbro har börjat serien bra och är faktiskt obesegrade under ordinarie matchtid än så länge. En tuff match hade dom mot Sandviken, vinst 6-5. Enda tappade poängen kom i matchen mot Skutskär (6-6).

 

Strömsbro har sin klart bäste spelare i Anders Karlsson, på 5 matcher har han stått för 23 poäng. Mycket imponerande. Lite synd att vårangrythund” är borta idag annars hade vi kunnat limma fast han i brallorna på han, men vi skall nog kunna lösa det ändå. Gäller att få stopp på han innan får fart.

 

Viktigt att vinna ikväll eftersom alla lag på den övre halvan möter lag på den undre, torsk och vi tappar mark…

 

Väl mött på Hällåsen 1930


Kommentarer
Postat av: Bosse

Hur är läget i S/L? Prat om att gävleborna inte fått lön och dragit samt stora leverantörsskulder. Har bubblan spruckit efter alla¨år med stora svarta löner?

2010-12-04 @ 14:20:47
Postat av: Stefan Nabb

Jaha,då var det dags igen.Jag tycker att detta är väldigt lågt av dig Bosse.Erik gör ett jättebra jobb med denna sida och jag tycker inte denna smutskastning hör hemma på denna sida.Om du är nyfiken på det du har skrivit om så tycker jag att du ska vända dig till SL/HC och få fakta för ditt påstående!!Inte konstigt att Hudik skrattar åt Söderhamns hörnan när dem plockar grädden från våra två lag i kommunen och du är säkert en av de som anser att ett samarbete mellan klubbarna inte bör vara.Allvarlig anklagelse som inte har någon grund!!!!

Vi behöver inte smutskastning p.g.a att det går rätt bra för SL just nu.

2010-12-05 @ 15:57:58
Postat av: Admin

Nej du Bosse, här håller jag med Nabben. Denna blogg är inte stället att ta upp dessa frågor, specielt inte med en relativt anonym signatur. Har du mer info så maila gärna mig så kan jag ta det med S/L om du inte vill göra det själv...

Kom gärna med synpunkter om vad ni att jag skall skriva om, men jag kommer aldrig ge mig in i någon pajkastning mellan föreningarna, det tjänar ingen på...

2010-12-05 @ 19:43:01
URL: http://sasongentioelva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0